• وبلاگ : رهروان كوي عشق
  • يادداشت : شهدا شرمنده ايم
  • نظرات : 1 خصوصي ، 20 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با سلام.

    پيرو حضور شما و نظرتان و پوزش در تاخير پاسخ، بايد بگويم كه شناخت ما از ميرحسين موسوي به اين روزها برنمي گردد! مگر نه اينكه ايشان نخست وزير امام و يار و ياور ايشان بودند و امام در پاسخ به منتقدان ايشان در زمان نخست وزيريشان فرمودند: امروز كساني كه توان اداره يك نانوايي را هم ندارند به شما خرده مي گيرند!

    آنچه كه امروز وجه ايران را در سراسر جهان مخدوش كرده، جلوه خشونت بار و برخورد غير انساني با معترضيني ست كه در اوج بلوغ سياسي و تنها در راهپيمايي سكوت اعتراض خود رو فرياد زدند. مگر نه اينكه طبق اصل 27 قانون اساسي :هرگونه تجمع اعتراض آميز كه بدون حمل سلاح و مسالمت آميز باشد بلا مانع است!! پي اين همه خشم از حماسه سازان ديروز و خس و خاشاك امروز چه بود!

    جسارتاً من هم از شما تقاضا دارم شما هم به مفهوم اصيل و الاي بسيجي بپردازيد. امروز بسيج را چه شده كه حاضر است دست به برادركشي زده و ابايي از ريختن خون برادران خود، حال به هربهانه اي، ندارد. به راستي فراتر از قانون كيست؟ گويا اين قانون فقط ياد گرفته كه حرف بزند! ولي كاش گوش شنوايي هم براي شنيدن ناله هاي جوان اين سرزمين در زير حملات باتوم بسيجي نماها داشت.

    به اين فكر كنيد كه چرا امروز مردم مي گويند: بيسجي واقعي همت بود و باكري! با بسيج چه كردند. مواظب باشيد!