سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رهروان کوی عشق

شهدای کازرون ثامن تم بچه های آسمانی بچه های آسمانی اوقات شرعی یزد محل لوگوی شما محل لوگوی شما


در این مراسم با شکوه، علاوه بر حضور مسئولان استانی و شهرستانی از جمله آیت الله وافی نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان، خانواده های شهدا، رزمندگان ، بسیجیان و دیگر اقشار مختلف شهرستان نیز حضوری فعال داشتند.

همچنین در این مراسم، از تمبر یادواره سرداران و 275شهید شهرستان ابرکوه با تصویر شهید موحدی نیز رونمایی شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در این مراسم، برگزاری این یادواره ها را کاری ارزشمند در جهت آشنائی نسل جوان با ارزش های والای شهیدان ذکر نمود.امام جمعه ابرکوه، همچنین از زحمات کلیه کسانی که در برگزاری این کار عظیم همت نموده اند نیز قدر دانی نمود.

آقای الله داد فرمانده سپاه الغدیر و دبیر کنگره شهدای استان یزد نیز در سخنان خود خانه نشین شدن امام علی (ع) و وقوع حادثه عاشورا را ،نتیجه بی بصیرتی و توسط کسانی ذکر نمود که، خود را مسلمان می نامیدند .وی افزود: می بایست تلاش کنیم که این بی بصیرتی دامن جامعه را نگیرد و خواص را گرفتار نسازد و هدف برگزاری این یادواره ها نیز همین است.

آقای محمد رضا فلاح زاده استاندار یزد نیز در سخنانی ضمن قدردانی از خانواده هایی که چنین فرزندانی را تربیت و تقدیم انقلاب نموده اند و با یادآوری این مسئله که نمی توان رشادت های رزمندگان و شهدا را از یاد برد، به ذکر خاطراتی از محبت امام راحل به این عزیزان پرداخت.وی افزود: این ملت با رشادت هایی که انجام داده است کشور را به اوج قله های رفیع کرامت خواهند رساند.

سردار سر تیپ پاسدار، محمد جعفر اسدی نیز تجلیل با شکوه مردم از شهدا در ابرکوه، همزمان با ایام محرم را ،قدر دانی از خانواده شهدا ذکر نمود. وی با یادآوری این مسئله که شهدا جان خود را برای محفوظ نگه داشتن دین تقدیم نموده اند و با ذکر این مسئله که شهادت از بهترین منزلت ها است ،گرامیداشت شهدا را نیز از شیرین ترین تلاش ها دانست.اسدی  افزود: به گفته امام، خط سرخ شهادت خط آل محمد و علی است.وی با ذکر این مسئله که ارث را تنها به اهل آن شخصیت می دهند، به ارث رسیدن شهادت به شهدا را نتیجه اهلیت آنان دانست.



برچسب‌ها: سرداران,شهادت,یادواره,دفاع مقدس
| دوشنبه 89/9/22 | | 10:36 عصر | | احمد اکرمی |





بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 329585