سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رهروان کوی عشق

شهدای کازرون ثامن تم بچه های آسمانی بچه های آسمانی اوقات شرعی یزد محل لوگوی شما محل لوگوی شما


سر انگشتی بر خاک می نویسد این قبر حسین است . پیش از آن سری بر نیزه قرآن می خواند و پیش از آن زنی از همهه دشت کودکان را می جست و پیش از آن اشک بود و آشوب و خاکستر. اینجا کربلاست. سالها در خویش نشستیم و گریه کردیم به یاد آن دستی که بر خاک آن جمله را نوشت . سالها موئیدیم . به یاد آن صدای تشنه ای که بریده بریده بر نی قرآن خواند . سالها ضجّه زدیم ? بیاد ضجّه هایی کودکان تازیانه خورده می زدند.. سالهاست می موئیم و می گریییم به یاد کربلای حسین.
حسین نام بلندی بود که بر گلوی آسمان شکفت . نام بلندی که تاریخ حماسه را آبرو بخشید و ایثار را معنایی دوباره نمود. حسین شمشیر بر کشیده خدا بود و آتشی که کاخ ستم را طعمه ساخت. خورشید که در یک روز برآمدو ماهی که تا همیشه تاریخ ? سرخ و خون رنگ در شبهای محرم خواهد تابید.
حسین حافظه فراموش ناشدنی تاریخ است . حسین آتش تفتیده عذاب خداوند برای مشرکان است. حسین اشک است و ضجّه است و وحه است و زنجیر? حسین تاریخ خون است . حسین خون تاریخ است . حسین چراغ فروزان فرداست.  آسمان پر فروغی که همیشه دامن دامن ستاره تقدیم زمین خواهد کرد . حسین آینده روشن ماست تاریخ بی دریغ و دنگ ماست  و گریه ناگزیریست که تا همیشه خواهیم داشت و اشک بی پایانیست که تا همیشه خواهیم ریخت. سرانگشتی بر خاک می نویسد ? این قبر حسین است . و ای خدای حسین ? حافظه تاریخ برای نامی به بلندای نام حسین کوتاه است ? ما را حافظه ای به بلندای رشادت حسینی عطا
 فرما . 

منبع:( نجوای شبانه )


| پنج شنبه 92/5/17 | | 12:0 صبح | | احمد اکرمی |





بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 329637