سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رهروان کوی عشق

شهدای کازرون ثامن تم بچه های آسمانی بچه های آسمانی اوقات شرعی یزد محل لوگوی شما محل لوگوی شما

                               

راستش نمی خواستم این مطالب را بنویسم ولی دلم تاب نیاورد .در پستهای قبلی یه نفر من و مرده پرست خطاب کرده بود.تصمیم گرفتم در این جا جوابشو بدم.
نمی دانم من مرده پرستم یا آنهایی که هنوز به یاد خوانندگان و هنرپیشه های طاغوتی هستند.کسانی که بعد از مرگشان هنوز ترانه هاو یادشان در ذهن بعضی ها باقی مانده .حتی تصاویرشان را نیز در اتاقشان نصب کردند.

حالا خودتان قضاوت کنید.آیا ارزش شهدا کمتر ار این افراد است؟چرا اینطور نا عادلانه قضاوت می کنیم؟مگر این شهدا به خاطر مقام و ریاست پا به جبهه های نبرد گذاشتند؟اگر نبود رشادتهای این عزیزان الان کشور ما دست کمی از افغانستان و عراق نداشت.خیال می کنید امریکا و اسراییل از سلاحهای ما می ترسند؟
این ایثارگری شهدا و بی باکی فرزندان این مرز و بوم است که ترس در دلشان افکنده واگر نبود این ترس، مطمئن باشید یک لحظه هم درنگ نمی کردند.

واقعا نمی فهم چرا عده ای نسبت به شهدا و زنده نگه داشتن یادشان نظر سو دارند.مگر دفن شهدای گمنام در محیط دانشگاه لطمه ای به  درس خواندن می زند؟مگر جایتان را تنگ می کنند؟شمایی که اینقدر به مدرک و مقامت می نازی سری به شلمچه و اروند و تپه های شنی مهران بزن ببین چه بزرگ مردانی بی توجه به مدرک و مقام در چه جاهایی افتخار آفریدند.

شهدای عزیز:.هر چی می خواهند بگویند.ما را امل و متحجر و عقب مانده بخواند باکی نیست.چرا که آنان مو می بینند و ما پیچش مو
هنوز هر وقت دلم هوای شما رو می کند سری به آلبوم عکسهایم می زنم .یادش به خیر  روزهایی که کنارتون بودم. من به شما قول دادم همیشه یادتون باشم و خواهم بود .هرگز هم از حرف مغرضان واهمه ای ندارم.

فقط حرف آخرم اینه که 
                      
                    لینک:       شهدای عزیز: شرمنده ایم
                            
                     لینک:    ممد نبودی ببینی     

 لطفا روی لینک بالا کلیک کنید .به دیدنش می ارزد.


| چهارشنبه 85/8/17 | | 12:0 صبح | | احمد اکرمی |





بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 329564